Waaay back when



Silver fang



Sandi Bell



Lady Lovely Locks



Starzinger



Lady Oscar

Alla dessa såg man när man var liten, å guuud vad dom var bra!


Dagen har börjat med jobb till halv tre, sen blev de att skynda sig till mom and dad låna bilen. Då säger mamma men jag måste fara å handla. Men jag ville följa med så jag sa att jag skulle skynda mig å så hämtar jag henne efteråt. Far till åkeriet ska skriva ut pappret som jag brukar göra...MEN denna gång hade det inte sparats...CRAP! Ringer mamma frågar om de har sparats på datorn, fattar inget av de hon försöker förklara så far tillbaka hem till dom å kollar vad hon menar. Det har inte sparats på datorn heller. Far hem till mig försöker skynda att kryssa i rutorna å ö:a där de blir åtta timmar å räkna....Så tar jag mig iväg till AF går gode snabbt där. Tillbaka till mor hämta henne, till supermarket å när jag står i kassan ringer Madz; ska du på träningen!? Hade totalt glömt den.

Säger att jag kommer om jag hinner. blir hem skjutsad, tänker va fan jag har inte tränat på hundra år...dags att pallra sig dit. Äter gröt å sticker dit, men kommer försent för tydligen så tänkte alla andra samma sak! Finns ingen lapp kvar till mig...:( Så jag går hem, var inte alls sugen på att tralla på i gymmet...usch...

Sätter mig framför tven å dumglor en timme eller två...sen ringer Madz igen. Det slutar med att jag kommer till henne och står för filmen:P haha Dom hade redan planerat att se film men visste inte vikken. Så de e jag, madz, magster å Jenny A.

Efter filmen ville madz ha filmer från mig så då satt vi å kolla på massssssssa trailers så hon fick veta vad de var för sorts film (dom jag inte hade sett).

Sen blev de att gå tillbaka i minnena å kolla på lite klipp av olika tecknat som man såg förr...

Nu blir de sova sova natti natt


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0