HELVETES JÄVLA BIL JÄVEL!

JAG ÄR SÅ ARG!


Jag hade planerat en bra kväll, basta ta hand om mig själv kväll. Packat allt jag behövde, skulle förbi coop å hämta mina cigg å sen fara å hämta alex. Men när jag sätter mig i bilen (SAABEN) så gör den som den alltid gör så klart. Men sen då vill den inte alls och så dör den...JAG blev så arg att jag ville bara gråta....Ut med hundarna, upp med sakerna å hämta audi nycklarna. Ner med hundarna igen å sen var de bara hämta alex. Å i all denna rush så lossnar en plopp på mina hörlurar som jag nu inte alls vet vars den är....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NE jag kunde inte ta audin för mamma jobba. HADE JÄVLA lust med de så hon fick ta hummern. Tror inte pappa skulle ha blivit så glad om jag hade tagit den..


PIIIIIISSSS


Å SÅ en sak till som jag inte fattar är varför folk inte kan vara ärliga säga bara som de är. Varför man vill eller inte vill FÖRKLARA är de så JÄVLA SVÅRT!!!!!!!!!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0