Ligger på golvet

men ändå inte för jag har en madrass under mig:P

Träningen gick så där idag, svettades gjorde jag men de var faaan ingen luft där inne..men men på onsdag då kanske de e bättre.

Har nu monterat isär sängen. Ramen är inne i köket å bara jag å madrassen kvar. Kom dock på att jag kommer typ inte få ut den ur rummet, eftersom jag har ställt terrariet ivägen typ....kanske går. Jag å madde får klura ut nå. Blir nog inga bilder förens det är klart för jag vete fan vars jag har lagt kabeln till mobben. I nån kart eller påse nånstans...hmm...

Vill inte ta ner persiennen förens imorgon...vill inte vakna å se den där kran gubben stirra in hit..:S Creepy!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Vaddå vill du inte ge krangubben en trevlig morgon vy?? Kan ju vara trevligare se dig vakna än se allt arbete som ska göras..

2009-09-21 @ 21:51:32

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0