Normal dag..

Har inte gjort så mycket, tittat på lite serier och gått ut med hundarna. Sen blev de middag med E&D:) Svinit gott, fläskfile som kebab typ. MMMmm! Sen blev de turkisk peppar glass:) Å så såg vi Idol.

Sen har jag skruvat lite här hemma. Höll på ramla av soffan:S men lyckades hålla balansen så jag lever:)

Vill bara att dom ska RINGA!! NUUU! Så jag får veta NÄR de kommer att ske...NÄR jag måste montera ihop sängen..NÄR jag ska flytta till päronen...mutter butter...jaja

Är på sista boken av twilight igen! hihi:P Love it! Längtar till New Moon!

Kom på att jag har nu bokat nattbio biljetter till Flickan som lekte med elden:) Blir jag å Emma. Madde SVEK oss, hon ville hellre gå med Magster! Då vet vi Madz:P hahah Men de blev Röda kvarn för sagan var full...den är ändå mysigare så jag bryr mig inte så hårt...

Åh blev sugen på att se film! hmmm vilken...helst en tecknad hmm..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt! Jag, Jocke, mamma och Rolle ska se den på fredag! Jag längtar som fasen!!!!

2009-09-16 @ 16:04:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0