Oj oj vikken söndag:P

Madde ringde och väckte mig kring elva men jag ville sova lite till så hon ringde upp igen vid tolv och min tanke var då men du ringde ju fem min sen...knasigt..

Vi har fixat, donat, städat, packat, lyft och stuvat. Så nu är min lgh halv tom. Imorgon så blir de bredviksberget, repris, röda korset.

Måste bara berätta en grej som hände i hissen. Vi hade stuvat den full med min tv grej och så börjar vi åka neråt. Helt plötsligt så stannar hissen mitt mellan två våningar och min första tanke var: crap för tungt eller nå. Men då säger Madz;
- De är nog ditt arsle som gick över linjen och stoppade den.
Jag tror på detta å tittar mig runt. Sen ser jag att madde har satt sig på stången som man kan hålla i sig i, och så har hon stopp knappen bakom sig. Så mitt svar blev;
- Nä men ditt! Vänd dig om.
Så brast vi ut i skratt...Madz vet inte om de var riktigt så vi sa de men de får duga.

Så upp imorgon å köra bort lite saker. Förbi BDB och fråga när dom kan komma. nu ska jag försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Madde

Man kan ju försöka skylla på nån annan...Men seriöst, hur ofta händer det att man sätter sig på stopp knappen? =P

2009-09-14 @ 00:18:52
Postat av: Cissi

Haha, ni är ju bäst! =)

2009-09-14 @ 16:52:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0