Sova borta

Har kommit från jobbet och ska sova hos päronen idag. För mamma jobbar natt och pappa vet jag inte vars han är...stockholm!? kanske...hmm..

Började jobba idag kl 16 så hann diska nästan all min disk. Inte så extremt hurtig idag men men.

Morgondagens plan ser väl ut lite så här:

Stiga upp
ringa Madz
Gå ut med dogsen vi haraholmen kanske.
Hem å tvätta.
Rensa i mitt förråd.
Låna gulingen å köra med crap till tippen
sen vete fan...

Hoppas jag får med madzen:) Jag MÅSTE verkligen få ut allt crap som jag har i mitt förråd. Så jag kan rymma lite mer crap när jag ska göra om i sov å tv rummet.

Kvälls mat å sen sova! Najt

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är DÄR ;)

2009-09-02 @ 09:12:59
Postat av: Cissi

Sweet! Det kommer säkert att bli super-fint!

2009-09-02 @ 16:25:41
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0