Spagetti ala mamma

Sitter just nu vid mammas dator å kollar lite nödvändiga saker och sjklart var bloggen en av dom.

Har rallat runt lite idag faktiskt, sov bort halva dagen så jag for å låna bilen av mamma. Begav mig till åkeriet för att få arbetsgivarintyg av Ylva och ett försäkrings papper. Så när jag hade fixat de så bar de av till AF. Väl där så gick de gode snabbt och han jag fick hjälp av var väldigt trevlig.

Sen träffa jag Robban där oxå. Å sjklart när vi ska gå ut ur placet så lyckas jag gå rätt in i en skylt...jävla typiskt. Stod jag å Robban å snacka om allt å inget. Tillslut blev de bestämt att vi skulle starta ett eget företag där vi skulle göra smörknivar eller nå sånt.

For tillbaka med bilen och då var syrran och Clara här så jag följde med dom på stan. Där träffa jag Robban en gång till, på nya gallerian.

Mamma och syrran inspekterade clases. Sen blev de presenten och coop. Nu ska vi bli bjudna på spagetti å köttfärsås inte helt fel:P

Ska ta lite bilder sen så nu får se hur min lghet ser ut. (med mobben)

kram

*Tycker inte om att bli omkörd, spec när jag inte tycker att jag förtjänar de*

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0