Sure Sure

Ligger å käkar godis så jag inte ska somna:P hahaha Visst är de roligt att man i vanliga fall brukar vara vaken till 2-3 på natten men när man ska hitta på nått kl 00 så blir man skit trött....skumt..


Blir lite besviken på ägarna till bloggarna jag läser....tycker ni skriver ALLDELES för sällan. Eller så är de bara jag som skriver alldeles för mycke nu förtiden...

Jag röstar på att Madz skaffar en blogg!! Vem är med mig??:P

hmmm tråkigt att vääänta...Längtar till Flickan som lekte med elden:P Tror de är sockret som snackar så nu ska jag göra nå med mitt liv...bye

Kommentarer
Postat av: Madde

WHAT?! =P

2009-09-17 @ 23:01:36
Postat av: Cissi

Jag är på!!! Madz borde def. skaffa en blogg! =)

2009-09-18 @ 16:20:37
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0