Svettas innan träningen...

Har varit EXTREMT lat idag, somna väldigt sent/tidigt kring fem-sex tiden. Fick nå jävla skit i ryggen så kunde inte somna. När jag väl steg upp så har jag flyttat terrariet alldeles själv! GUD så tungt, blev att knuffa de men de va fan inte lätt. Men nu står de där de ska stå under renoveringen. Ikväll efter träningen blir de att montera isär sängen, får sova på golvet på madrassen sjklart.

Imorgon så ska jag tror jag sova hos morsan å farsan. Mamma far på nå utb. eller nå å pappa skulle fara till Ljung å kolla på nån lastbil eller nå som dom har köpt. Så kommer sova där hela veckan. Måste då packa de jag behöver jobbar nämligen tors fredag. Och dom kommer å tapetserar tors- fredag:P Undra hur dom tar sig in..hmm..

Ska med Clara på ridlekis imorgon:) Kommer bli skoj:P tror man ska leda hästen å sånt..

Poppar Missy Elliott i mina högtalare:P Tror mina grannar blir nog chockad över att någon lever här inne. Blir en ny lghet fest sen:P haha

Jaja ska göra mig iordning för träningen, bye u guys!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är trött...shit vad trött jag är..Bra jobbat idag!! =)

2009-09-21 @ 18:36:31
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0