Vibrationer

Ligger i sängen å ska försökt vila så jag orkar med bion ikväll. MEN dom håller på med nått här utanför så hela lgheten vibrerar...tom rösten vibbar....vääääldigt irri! Fattar inte vem fan som står för sånt här skit. EGENTLIGEN! Inte fan fick jag nån ersättning när dom byggde på våningen brevid...Inte ens när dom spruta cement på mina fönster....Å nu ligger man här å vibbar....JÄVLA HUS BYGGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄ!
Har jävla lust att öppna fönstret å skrika DO U MIND! TRYING TOO SLEEP HERE!!!!!!!!!!!!!!!
Dom skulle nog bara skratta åt mig:( Jobbigt nu oxå, vet inte hur ni är när ni stiger upp men jag kliver upp som jag är, tar en cigg, chillar går på toa, aldrig behövt bry mig om kläder tidigare. NU har dom satt upp en kranjävel så den som styr den där kan se rätt in i min lgh! Widescreen..inte för att de e så mycke att se men ändå privacy liksom....

Jag tog mig upp till jobbet, steg upp kvart i sju å började vandra, kunde inte sitta still imorse, konstigt nog var jag gode så pigg. Fast de blev två filmer igår. (skriver vikka sen)

OMG! nä nu stiger jag upp innan jag får huvudvärk....grrrrrrrrr

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0