Hata reklamen på spotify!

Lyssnar inte så ofta men när man väl lyssnar så blir man bara irri. Spela roll att de är reklam de är ju för man inte payar men va fan måste volymen på den vara så hög...

Jag sitter å spelar på facebook, nå himla flower spel som mamma visade mig. Nu var man fast där...

Har jobbat idag, gick gode så bra skulle jag tro. Men man kommer lite ur gängorna när man är ledig bara två dagar. Nu ska jag vara ledig om dom inte nu ringer nästan hela veckan..jobbar 3 dagar nästa vecka. Slutet av veckan..

Nu ska jag se Fringe. Sen kanske jag drar till gagsmark, har inte bestämt mig än!

Hoppas ni har en underbar helg och hoppas inte de fula askmolnet kommer...

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0