Phone for mee:)

Pappa ringde och pratade om städningen på Burman. Maria min kusin kommer nog att göra den men behöver nog hjälp söndagar. Självklart kan jag hjälpa bara jag har tid så:)
Så tog jag upp med honom att jag skulle kunna tänka mig att göra vårstädningen. Behöver mer cash i fickan nu!! Fick att jag ska betala tebax på skatten som känns fööörjävligt eftersom jag aldrig har behövt göra det tidigare. Så nu kommer jag typ ringa till Coop varje månad så dom drar extra på skatten.
Städningen skulle iaf Åsa prata med Saha om :)

Sen prata jag med Emelie. Vi ska ha en girls weekend med våran kusin Mirre:) Kommer bli helnajs! Är riktigt sugna på lasergame, jag var ju där i helgen men jag bangar inte på en runda till:) Ska bara höra med lite folk först:)

Så nu tänkte jag rita lite till:)

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0