Blog award - Blev lite bortglömt!

Tack Cissi!! För detta fina priset som du har gett mig! Fast jag är så glömsk och glömmer bort det!



-Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.
-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
-Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.
-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

Skulle vilja ge till många mer men jag ger detta award till Linda, Tezsa, Syrran, Annika, Ellan, Emma, Soffan.

Visste du att...suttit nu i ca 10 min och kommer inte på en enda saaak!! OMG roligt liv jag har haft då!!

1. jag hade blåa ögon men nu är dom gröna.
2. jag var med i en bilolycka när jag var mindre.
3. jag tycker om fantasiböcker, onaturliga saker, saker man skulle vilja var sant.
4. jag ser alldeles för många serier och filmer.
5. jag hade sett på tv folk som stoppa svärd i munnen och käkade glas. Så sjklart så dum som jag var så provade jag de, inte svärdet utan glaset..Hände SOM TUR VAR ingenting! Började inte ens blöda!
6. jag har alltid velat pierca läppen men vill inte ha nå ärr...ett sånt dilemma.
7. jag är inte så förtjust i stora håriga spindlar.

Tog bara så där en halv timme...haha

Nu ska jag sooooovva!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen oj! Hehe... ja detta ska ja ta tag i ;)

2010-08-31 @ 23:28:43
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0