Tillbaka i stan!

Nu har jag gjort de jag skulle göra i gagsmark. Har varit extremt skönt att vara där och "slappa". Tack familjen!!



Jag har gjort Mormors saft! Smultron smak!:)



Mitt projekt! FYY FAAN! Det är bara väggen mot vägen som inte är målad pågrund av högen av plankor som ligger där och 35% av dom har spikar i sig. Jag ville inte riskera mina fötter för den väggen. Här ser man alltså slutresultatet. Och min snygga vita fläck på marken. Stod på stegen och marken var tydligen inte så "packad" uti bodan så stegen sjönk efter ett tag och hinken med färg flög! Men snyggt blev de då iaf, bodan inte fläcken!:P

Kommentarer
Postat av: Nicke

Fina bilder som vanligt ^

2010-08-21 @ 01:17:26
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=thug

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0