Dagen

Blev väckt av morsan, klockan var typ halv tolv så absolut dags att stiga upp. Gjorde mig klar och så gick vi och hälsade på farmor. Hon var pigg och glad faktiskt. Det var hon inte sist vi hälsade på. Men då bodde hon i en annan lägenhet för dom höll på att renovera hennes. Synd att de inte blir så ofta som man hälsar på.

Så fortsatte resan vidare mot banken, där jag satte in mina spargris pengar. Blev faktiskt 6000kr, har aldrig på mig lösa kontater utan stoppar ner de direkt i spargrisen så de springer fort iväg. Men efter lite bråk med maskinen fick jag gå till kassören..eller vad säger man..så hon fick ta emot mina pengar där istället:)

Vidare for vi mot polisstationen, jag hade totalt glömt att dom hade flyttat så de var tur att mamma följde med, annars hade jag vandrat runt i pite hela dagen.
Kom dit och satt och vänta ett tag. Först träffa jag en polis som jag halv känner. Sen hon som var uti disken känner mamma och vi har gått vattengympa med henne så då blev de lite snack där med. Lite kul att man alltid ser ut som ett miffo på sådana kort. Skulle ha bett henne tagit om dom:( Sticker ut med hakan heeela tiden...

Så hemåt. Hemma gjorde jag ingenting. Hade tänkt ringa till BDB men kom på att dom hade ju stängt. Så fråga Maria B mig om jag ville käka på Max (billigt skrov). Först ville jag inte för jag åt de som bakis mat igår men sen orka jag inte bry mig. Vad skulle jag annars ha ätit?

Vi träffades där käkade, gick hem till mig och såg senaste avsnittet av Grey's och sen kom Kate & Madz. Efter många om och men så blev dagens film; Esay A. Sett den redan men en bra chick flick...

Nu sova upp och jobba kl 6 imorgon. Kruxet är att jag kommer aldrig att somna...crapio!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0