Gott nytt år folks!

Sorry people! Har varit lite upptagen på sistone, ni vet med jul och jobb! Jobbar jämt känns de som fast jag kanske inte gör de! Gnäller alldeles för mycke! Nu har jag iaf slutat städa på burmans, sista dagen var i onsdags. Gillar de som faan!

Som ni kanske har märkt så har jag tagit bort dom flesta bilderna, blev paranoid....Men ska göra en ny blogg efter jag ha fått mig en ny dator. Då kan jag fixa å dona en massa utan att datorn kruppar.

Min externa hårddisk måste formateras om och har ca 76 gb bilder på den...Ska låna mammas så jag kan föra över dom till deras:P

Nu är de då fredag och de är nyårsafton, denna dag kommer spenderas med Madz, kate och borgen. Ligger just nu å ser unstoppable. Sen blir de en snabb dusch och möta upp girlsen:)

Happy nytt år på er alla:)


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0