IT crowed = jag!

Har jobbat till 16.15 sen kom jag hem och såg House:) Så begav jag med till syster och så klippte hon mig och så fick jag böckerna:P SWEET! Tack syrran:) Och nu ser jag till och med världen för luggen är kortare.
När jag kom tillbaka till päronen med bilen så fick jag massage av mamma för min rygg håller på att gå av:( De sitter mellan skulderbladen...Så satt Alex å surra om massage och sen fick mamma de av mig. Snart så slipper alla av oss massera och bara bli masserad:P

När jag kom hem så ringde Madz och behövde data hjälp så efter 40 mins snack så fick vi allt att funka:) Sen så kollade jag upp åt maria om hon kunde få internet:) De kan hon och vi välkomnar vi henne snart till denna värld:P

Nu ska jag lyssna lite på ljudbok och ligga på golvet ett tag...dumma rygg...

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0