Ser ni, jag försöker:P

Skön dag idag. Sov länge och sen efter ett tag gick jag mot stan med ett uppdrag, att hitta en Bikini. Jag lyckades inom loppet av en timme hade jag hittat en bikini, penslar, ögonbrynsfärg och presenter till lilla Billy. Något stolt:) Märks de att jag kanske inte tycker om att gå på stan så mycke. Har egentligen inte råd att springa å köpa massa saker. Så därför gick de så fort så man inte blir lockad av annat:P


Shop Intim eller Intim shop, vad den nu heter. 575kr, enkel å bra:)


Classes:)

H&M

Så tog jag de lugnt och såg ett avsnitt av desperata, käkade lite food. Sen ringde Emma och frågade om jag var långt bort. Deras bil hade lagt av så jag skyndade mig, hämtade bilen och hämtade upp dom. Självklart så glömde jag kameran så de blev inga söta bilder å lill billy:) Gud vikken sötnos:D Dom fick ett par jeans, skjorta och en tjock tröja med dragkedja.

När jag kom hem så började jag med ögonbrynen. A little bit darker.

Före

Efter. Färgade ögonfransarna oxå men syns inte så mycke.

Efter färgningen så vaxade jag dom oxå. Jag började vaxa högra benet. Men varför ska de göra så JÄVLA ONT! Och så rycker de inte alla hår, utan man måste dra å dra igen:S De är inte ens färdig vaxat än...:( Så jag sparar de och de vänstra benet tills imorgon..


Högra...typ utan hår

Vänstra...med hår..(sorry men kommer väl bli bilder på allt nu) haha

Så nu borde jag sova...men har verkligen fastnat för denna nya knäppa serien Big love.

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0