Silent night holy night..

Somnade och sooov! Sov för sju pers inatt. Något som jag riktigt behövde. Hann diska efter jobbet igår, riktigt nöjd över de. Kanske jag hinner städa lite ikväll när jag kommer hem.

Jag vill ha min lönespes från Coopen nu! Jag är så nyfiken, tror inte att de är JÄTTE mycke men endel iaf! Har jobbat en massa kvällar, röda dagar å nån helg så give me some:)

Börjat lyssna på en ny bok! The Lost Symbol - Dan Brown helt okej än så länge men kvallan kanske inte var den bästa för då och då hackar den tyst i en sek sen börjar den om igen. Men men vad ska man göra.

Vill beställa saker NU, vill köpa saker NU!! Pappa sa ju att jag kanske skulle vänta tills jag kom till Bangkok för att köpa mig en kamera, närmare bestämt Canon EOS 500D. Men jag kollade upp de och det var inte alls stor skillnad på priset...I said what what in the butt! Så funderar starkt på att köpa en hemma istället. Så vill jag ha saker till lgheten och en ny dator...detta är allt jag vill köpa!



De är kanske inte just den tven eller den datorn men typ nå sånt här...inte lätt när man inte är rik. Skulle kosta en hel del detta om jag räkna ihop allt plus en kamera som kostar mellan 7000-10000kr *suck*

jaja life goes on. Nu väntar duschen. Byebye

Kommentarer
Postat av: Madde

OK, det här har inget att göra med ditt inlägg, förutom rubriken. Jag, du och Maggan måste ha nån konstig telepati lr nå för den där låten hade hon sjungit (kan vara samma dag eller dan efter du skrev inlägget)på morgonen då hon var hemma. Sen var jag med henne rätt sent på kvällen och då sjöng jag den helt plötsligt. Och hon bara; Åh! Den låten sjöng jag imorse!! Och jag bara Nä gjorde du? Jaha typ. =P Och så har du skrivit det som rubrik på blogginlägget. Vad är oddsen?!

Haha hejn blev typ ett blogginlägg, grymt ointressant oxå, men ändå, var tvungen att skriva..=P hehe lite rolig kvällsläsning för dig får jag hoppas..;) Kraam

2010-01-13 @ 00:20:18

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0