Skit väder

Har varit på stugan hela helgen. Planen var att köra skoter tills jag storkna men icke de...14-20 minus hela helgen. Idag blåste de också som fn. Ville inte bli mer sjuk annars hade jag nog varit ute och kämpat:P

Igår var moster och co förbi och skulle hämta en spark som clara hade lånat. Så blev de tacos och en massa prat. Sen på kvällen blev de massa snack och spel med Emelie och Mirre. Mirre hade tom bakat en kladdkaka:)

Så inatt sov jag skit kasst. Vände och vred på mig hela natten plus att hostan väckte mig varje halvtimme. Ni skulle ha sett mitt hår när jag vakna. Lovar att en uggla hade rymts i de boet. Så blev de palt till middag som alltid är välkommet:P Mmm!

Tror att Diva är deppad. Hon är inte riktigt sig själv, hon saknar säkert Bimbo som vi alla gör...

Lyssnar på lite musik och har photoshopat lite. Här är resultatet..


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0