Hejhå hejhå

Ihelgen lr från torsdag kväll var jag på stugan och har chillat. Fredag såg jag Mirre ta examen lr hon satt ju ner. Tydligen var de bara niorna som fick sjunga mm...
Lördag så grävde jag lite med grävmaskinen och samma söndag. Söndag så var de städning på burmans.

Idag har jag jobbat en kort dag 8-14. Sen har jag tvättat här hemma samt på åkeriet. Eftersom jag inte vill tvätta mopparna och sånt i allmänna tvättmaskinen här. Har varit en snabbis hos syster yster. Nu på kvällen har jag och mamma varit på Bilbingo i Antnäs men tyvärr blev de ingen vinst. Det blev många close calls men ingen hit.

Imorgon blir de tandläkaren och sen följer jag nog med syster till stugan över dagen. Tills jag och majja ska storstäda.

kommer nån bild på Mirre sen!


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0