Blond blondare blondast

Idag så har jag varit på stan med Emma och Billy. Vi åt lunch på Subland och vandrade på stan. Kollade upp vad de skulle kosta att "rama" min tavla jag köpte i Thailand, 1334kr. Dubbelt vad tavlan kostade...

Sen så bar de av mot Miroi, där jag spenderade hela 5 min av min tid. Hon har inte så mycke att säga eftersom jag jobbar så mycke jag får.

Efter den korta stunden for jag tillbaka med bilen och pratade med mamma. Så kom hennes kompis Maria och pratade en stund. Jag övertygade mamma att fara till Ö&B, Willys, Sporthallen och Barnens hus. Handlade lite nödvändiga saker på Ö&B och Willys var mest bara för att kika hur de såg ut. Sporthallen där köpte mamma nå inomhus skor till Alex. Sen blev de en massa saker till Clara på barnens hus, hon fyller år på torsdag.

Blev middag hos päronen, Korv och mos!:) NAJS!

Nu har jag slingat håret och vaxat ögonbrynen. Blev lite rädd hur de skulle bli eftersom man inte ser nå när man har hatten på sig. Men de funkade och blev bra.

Nu gäller Did you hear about the Morgans.

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0