Kort dag.

Inte jobbat så länge idag, tror de blev 4 timmar totalt. Känner dock att lönen inte kommar vara så bra denna månad..:S En kund blev arg idag så jag fick ringa till chefen. Ingen större deal sen när han kom.
Idag är de ju våffel dagen så då blir de tredje dagen irad jag äter hos päronen. Men denna gång står jag för endel av maten. Kommer väl inte göra nå speciellt idag. SKA försöka plocka ihop lite i min lghet eftersom allt jag har ligger på golvet.

De är därför jag vill ha lite saker som sängen och skrivbordet så man kan sätta datorn å räkningarna mm där. Sen vill jag ha ett skåp till toan så jag har nån plats med allt smink.
Hoppas ni alla haft en bra dag!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Nicke

Fan vad du har det bra, kan åka till päronen och käka, är avis :(

2010-03-25 @ 16:21:06
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=thug
Postat av: Cissi

Herregud att jag inte har varit och hälsat på dig på VÄLDIGT länge!!! SKÄMMES!!!



2010-03-25 @ 19:07:46
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0