Tofflor:)

De blev jag som fick göra maten för mamma var så himla seg. Men visade sig att hon var å handlade på Willys, den svikaren!!:P

Men de var himla gott! Längesen man åt våfflor. Dock orkar man inte äta så många för de är ju himulskt sliskigt! Blev gode så chockad när jag drog fram våffeljärnet, såg ut som de hade tillverkats 1800 talet nån gång:P Men de funkade utmärkt säkert bättre än många nya järn.

Har målat lite granna...är fortfarande inte klar med trädet. Jag vet jag är den segaste målaren NÅGONSIN! Men börjar närma sig slutet iaf. De är ju så jobbigt att hålla upp armarna, allt blod rinner ju ner till fötterna.

Ska nu se om man kan "rädda" mina bilder med photoshop.

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0