Mjaaau!

eller nåå..:P

Jaha onsdag var de idag alltså. Igår kom mina saker till kameran LYCKLIG:) Har dock inte hunnit pröva dom så mycke, eftersom jag jobbar hela tiden. Men jösses vad snabba dom var. Dock lite sur över att man fick betala för postförskott...jasi jasi.
Igår efter jobbet for jag och Majja å städa på burmans 2 timmar. Var väl hemma halv tolv. Så idag har jag jobbat igen. Och de var väl tänkt att vi skulle städa igen ikväll men min kropp har gått i pension. Jag har inte jobbat länge 12.45-20.00 men guuud va folk ALL THE TIME. Så har jag kommit på att min kropp är deprimerad för att den inte får leka i solen. Tror ni den kan vara de?
Imorgon är de samma visa, 12-20.15. Wish me luck.

Skulle ha behövt gå ut å vara ute men känns som om jag ska typ sova nu å stiga upp tidigare imorgon istället. hmmmm

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0