Priceless!

Var och hälsade på Soffan. Hennes lägenhet är suuuuuper snygg! I WANT IT! hahaha Madelene som jag oxå gick skola med var där. Och självklart deras respektive:) Men tyvärr blev de mest snackande med tjejerna. Syrran och jag delade på en bacardi razz och var ändå gooode så stadiga när vi gick hem, chockerande nog. Jag tror spriten här är utspädd eller nå...

Sen gick vi in på Tivoli där Nathalie jobbar som dj. Har gått skola med henne oxå. Hon visste inte om att jag var här så jag gick bara och ställde mig framför henne och minen hon gjorde var priceless. hahah.

Men kunde inte snacka så bra där eftersom hon jobbade så de blev bara att säga hej å hej då typ:P

Idag var vi till Väla och både sofie och nathalie jobbar där. Ni som inte vet så är de ett shopping center...Så jag gick å prata med båda dom och senare följde jag Nathalie på hennes lunch. Ska träffa dom båda imorgon på fika eller nå.

Köpte inge på väla men kanske för att börsen håller på att torka ut..:( Tur att man får lön när man kommer hem.

Nu vete gudarna, vila och sen käka nå middag skulle jag tro. Jag och Pelle SKA käka sushi innan vi lämnar helsingborg. Blir väl som kvällsmat nån dag eller nå:P

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0