Vad händer?

INGENTING!

Har fått mina fotoböcker men har inte hunnit börja läsa dom än. Tvättade igår efter jag hade slutat jobba. Fick böckerna kring sju. Sen har jag som smått börjat lägga in kläder i min nya byrå.

Nu har jag jobbat klart för idag. 12-20.15. Varit på charken. Dagen har varit deprimerande. Eller rättare sagt jag har varit deprimerad. Tror de kan vara den tiden på månaden. Enda roliga timmen idag var på min lunch! Gud vad vi skrattade, tack Erica och Linda:)

Nu har jag käkat kvällsmat och så ska jag snart gå å sova tror jag...ledig från coopen imorgon och ska då istället jobba på Burmans. Dags att köpa in lite nya moppar! :D

Ni kanske har haft en bättre dag än mig, hoppas de iaf:D

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0