Blogg torka...

Har mest bara lagt ut om filmer jag har sett. Ni kanske har märkt de?

Vad händer då?

Har börjat spela innebandy om jag nu inte har sagt de. Är skit kul! Speciellt eftersom de är ett sånt härligt gäng. Det var extremt jobbigt i början men med hjälp av Maddes astma grejs så har de gått bättre och blir lättare för varje gång.

Vad mer..?

Vi hade lag fest i lördags hos Sandra. Super kul hade jag och fullast blev jag. Tack vare KG och Malin så ramla jag inte å dog nånstans. Men de var skoj och riktigt roligt att lära känna en massa nya människor.

Hmm..?

Sett en del filmer den senaste tiden. Men ingen super hit än så länge. Vill se nån ny tecknad.

Har sagt till pappa att jag inte vill städa nå mer efter nyår. Less på allt sånt, mycket är de för att madde inte orkar städa mer. Helt förståeligt eftersom hon städar på heltid. Vill ha mer jobb på cooooop! Please!

Glömde nog mina vantar hos Mirre. När vi var en sväng till gagsmark, stugan tar sig:) Kommer nog bli jätte fint. Kommer bilder när de är klart.

Sen tror jag de inte har hänt så mycket mer.

Ska nog sova och stiga upp en aning tidigare bara för att...

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ingen orsak ;p du hade säkert gjort samma sak om det vore jag!

2010-11-18 @ 09:14:28
URL: http://maaaaaalin.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0