Sorry

Har nog glömt att berätta att jag måste börja stämpla igen:S Det var därför jag var så lycklig över att få jobb. Tidigare har jag varit med i jobbgaranti för ungdomar och då har jag fått ersättning av försäkringskassan. Då spela de ingen roll om jag bara jobbade en dag i veckan, jag fick ändå ersättning. Nu har jag 75 dagar som jag får ersättning om jag bara jobbar en dag en vecka så dras de 4 dagar från dom 75. Om jag skulle vara arbetslös en hel vecka skulle de inte dras från dom utan man har 300 dagar man får ersättning för om man är arbetslös..helt sjukt i know...

men men då vet ni iaf...så nästa vecka hoppas vi på mer för just nu har jag inget förutom burmans...

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0