Ledighet

Oj så skönt att få ha varit ledig heeela helgen:) Fredag gjorde jag inte så mycke. Lördag blev de loppis, ny jacka, stan och en mssa små saker. Sen så for jag till syster och hälsade på och lånade nyckeln till Åkeriet och satte igång bastun. Jag for då sen hem hämtade sakerna och Madz och Cissi B. Så basta vi, vaxa ögonbrynen, ansiktsmask och massa smink å sånt. Katen kom förbi sen blev de pizza!:) På kvällen blev de fest och massa dansande.

Idag har jag städat lite, tvättat och satt upp korten i hallen.

Har glömt min kamera hos Madz så de blev en mobilbild! Förhoppningsvis kommer de sitta kvar på väggen!! Några har redan ramlat ner några ggr!! Fucking irriterande!

Sen blev de Remember Me med Madz.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va snyggt!!!!!!!!!!!! Riktigt avis! :P

2010-09-06 @ 12:32:13
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Madz

SOOOM jag ska härma dig!! Skitsnyggt!! =) Jag snor några kort av dig oxå...;P

2010-09-06 @ 22:10:11

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0