Fredag

Jag och mamma har varit en sväng till Ikea:) Blev ändå lite saker ny rationell botten som man har sophinkarna i. Pappa råkade ju tappa ner min förra i golvet så den gick sönder. Men nu har jag diskat ALL min disk plus alla nya saker. Blev bland annat en ny panna 5l som är lite rund=) Så en stekspade, tång, en glasform till lasage och en tillbringare med en sån där pinne i mitten som man kan stoppa i frysen. Sen sjklart en massa ljus å ljus hållare. Nytt överkast till sängen. Some such bullshit, you know;) Sitter i valet å kvalet, antingen stanna hemma fixa naglarna, dammsuga, virka eller spel kväll hos Emmeli..Skulle verkligen behöva städa mera... Jag ska ringa till Madzon. Jag är ju verkligen i en virknings fas just nu. Har gjort klart snuttefilten och har påbörjat en sackboy. Får se hur snygg den blir=) När jag höll på med huvudet så var jag så osäker om garnet skulle räcka så jag gjorde det mindre...Och jag blir gode så irri på tjejen som har lagt upp videon på youtube. För ibland så säger hon bara nå sen så visar hon inte de utan har spolat fram videon!=( Jaja vi får väl se om det blir bra. Dock har jag ingen dragkedja hemma som man ska sy fast får ta de sen=P Ringa Madde så var de ja!

Kommentarer
Postat av: soffan

Hej! Receptet finns som länk när du klickar på ordet whoopies. De är faktiskt enkla att göra och smakar gudomligt! GOD JUL på dig! kram från din Soffa ;)

2011-12-22 @ 10:26:14
URL: http://sofiesnyttochgammalt.blogspot.com

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0