Borta är fan bättre...

Hej alla glada snömonster. Nu är man hemma i Sverige igen. Kom till stockholm i lördags och hem till piteå igår. Så har man gått å dragit på sig nån sorts förkylning...Har feber, hostar och snorar lite men har inte ont nånstans...har bara inte orken att göra nånting.

Lyckades tvätta igår och idag tog jag mig en tur till 10till12 men de var då de jobbigaste jag har gjort på ett tag. Svettades som en gris...Kan ju inte ha sett så normal ut...

På planet hem svällde mina vader och fötter upp som FAN! Sjukaste är att uti vänstra knät känns de fortfarande lite bort domnat....hoppas de går över...

Sett nästan alla serier som jag hade missat och sett ett antal filmer...finns inte så mycke annat jag kan göra..

Fick sms från Katen och Madz att dom kunde fara och handla åt mig om jag behövde nå:P Super söta är dom!!!:) Tack igen för erbjudandet älskade vänner!!!Men de blev mamma som gjorde de, hon skulle ändå iväg till affären! Visste inte riktigt vad jag ville ha förutom mjölk och bea sås till min pizza som jag köpte på 12an. Fick lite mer än så, en juice och bullens och kräm! Tack min söta mamsi! Love u!!

Nu tillbaka till the boring sick world of mig! toodeloo!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy Fan, inte kul....här ligger vi i magsjuka...inge kul det heller...

2011-01-31 @ 17:59:38
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0