Phi Phi

Hejsan alla glada dar hemma. Nu befinner vi oss antligen i Thailand:) Flyget hit blev de inte sa mycket somn men gick ovanligt bra anda. Efter 2,5 timma pa baten sa ar vi nu pa Phi Phi oarna. Dagen borjade med mat sen skulle vi bara "vila" en liten stund. Slutade med att vi vaknade 7 timmar senare och klockan var da 19...crapo! Vi fick skynda oss ivag for vi skulle traffa katens kompis Mark. Sa vi hangde med han och hans kompis Lee hela kvallen. Nar vi kom hem sa sag jag och madde film och jag somnade men vaknade en timme senare. Sa vi var vaken till 7 pa morgonen och sen sov vi till klockan halv 11 precis da frukosten slutar...crapo igen.
Men efter de var de bara smorja in sig och satta sig vid poolen (sorry at en yogurt som jag kopte kvallen innan).
Sa dar har vi spenderat hela dagen, somnade till och med. Sen vi tagit oss en massage, var behoooovligt!!!
Nu strosar vi runt lite grann, har imorgon har oxa sen blir de nog ko muk.




Mamma, halsa Ulf att pa phi phi oarna kommer han inte att svalta ihjal!! At en suveran pizza idag:P

Kram pa er alla!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att ni har det bra, o att kroppsklockan snart är i synk... Ska hälsa Ulf det =) kram

2011-01-16 @ 18:58:07
Postat av: Emelie

Så underbart! Jag måste erkänna att jag är riktigt avis! ;) Men skönt att veta att ni har tagit er fram och att ni har det bra! Puss

2011-01-16 @ 23:30:10

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0