En riktig sommar dag!:)

Dagen har spenderats på stugan först och främst. Gjorde iordning lite mat för kvällens övningar och så klippte jag faktiskt den lilla gräsplätten vi har här. Faktiskt mest grus å sant överallt. Sen vid två tiden for jag å Emelie å lillemannen till badstrand och tog oss ett dopp. Sen var det bara att fara tillbaka till stugan och fortsätta lata sig.

Efter fem nångång så for jag å plockade upp Emelie och drog tillbaka till badet. Denna gång var oxå Joel och Lisa, sen kom oxå Erica. Så vi grillade och badade lite till å grilla lite mer. Vi kunde nog ha stannat hela natten iaf jag, Em å Erica. Joel å Lisa drog vid 23 tiden. Men iaf de började blåsa MASSOR hips vips bara sådär. Så då tog vi vårt pick å pack å drog hem. Tur var väl de klockan är ju snart två. Men trevligt har jag haft det å kort har jag tagit men de kommer sen när jag är hemma imorgon.

Dock måste jag ju berätta om min å Em's fisketur igår. Jag har alltså kastat några kast innan Em hann ens sätta på sitt drag. Sen när hon har kastat kanske 3 kast så fick hon upp typ en 2 kgs gädda....HUR SCHYSST ÄR DETTA EGENTLIGEN!!!! Jag fick en abborre igen men denna gång hade han faktiskt t.o.m bitit tag i mitt drag så ingen hakning här inte:P NEJ JAG E INT BITTER!!

Nu ska jag sova!! Känner mig faktiskt inte så himla kry, tog två alvedon å håller tummarna att jag inte blir sjuk!

God night people!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Fy fan vad jag är BRA!!!!!!!!!!

2011-06-12 @ 11:38:05

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0