Stomach. Pain.

DET. är inte alls kul att stiga upp tidigt när man har sovit dåligt två dagar i rad:( Idag käkade spalarna + Maria B på Golden och jag var så förbannat hungrig. Tog dagens, pannbiff med råstekt potatis och nån sås. Var inte dålig men var inte god heller, fick inte i mig så mycket men efter har jag som haft lite ont i magen. Nu är de lite mer men undrar om jag bara är hungrig igen? Stupied stomach.

SKA. efter middagen fara till faster Helena och få en massa kartonger så jag kan börja packa my stuff. Hon hade en hel drös så blir väl kanske två svängar:P

JAG. har blivit utkastad från AF, pågrund av att jag har glömt fara dit. Får fixa det till veckan, orkar inte ta tag i det nu.

NU. ska jag pröva äta något och se ett avsnitt Law&Order; CI.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack! =) Jag blev jätte-nöjd =)



Ingen fara!!!! =) Klart jag länkar till dig,dude!!! Det är många som kikat in =) Ska fortsätta med det! =)



Om du ids får du gärna skicka dom till min mail: [email protected]



Tack, vad du är snäll! =) Är som kul att ha några bilder från bröllopet :)



Hoppas ditt mag-ont går över...



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! =)

2011-05-18 @ 18:16:33
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0