SUPER TACK!!!

Till alla jätte fina kommentarer och för att ni har varit in och tittat på min blogg! Värmer extremt mycke!!!

TACK!!!!!! Kicki och Thomas att jag fick denna ära att ta kort på er!:D

Kicki har nyss varit och hämtat alla bilderna så det kommer nog upp några på hennes blogg inom kort!:D

Glöm inte att kika in hos Cissi och hennes mamma Eva, där skrivs de en massa och visas endel bilder också!:D  För er som ÄLSKADE Evas tårta så har hon lagt upp receptet oxå!

Nu ska jag se klart säsongsavslutningen av Desperate:D
Kommer säkert fler bilder på brudparet, senare:D

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för att du ville ta kort på oss! Vi är båda supernöjda!! :D Jag lyckades få dit ögon på Tomme tillslut, så det lutar åt att vi förstorar den plus den där pussbilden jag tyckte om så mycket :)

2011-05-17 @ 00:29:02
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Nicke

Då skriver jag här ;) Mycket bra bilder för att vara första ggn :P



Inte lätt när det är svart och vitt i kläderna, men du har kämpat på bra.



//Nicke



2011-05-17 @ 11:04:00
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=thug

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0