Sämsta bloggaren ever..

Jag är sämst. Så enkelt är de bara...Skriver inte så mycke märker jag:P Vet inte är väl bara inte så sugen längre...

Nu har jag iaf fått hem USA bilderna så kanske kommer upp några sådana när jag har lagt in dom i datorn.

I måndags hade jag besök av Emelie å Fille:) Trevligt som fn!:D En tripp på stan och backen, har nu köpt en julklapp!:) Vi chillade sen och sjklart blev det biotallrik till middag=)

Tisdag så jobba jag sen blev det en tripp till jävre, kände mig extremt social när jag råka somna på soffan deras:/ Men de varade inte så länge som tur var. Vaknade först av att Billy stirrade på mig sen klappade han på mina ben, var väl ett snällt sätt att säga VAKNA!:) Sen bjöd dom på palt!

Igår så latade jag mig heeeela dagen tills syrran ville lämna tillbaka bilen. Sen efter de så latade jag mig ännu mer å så for jag och hämtade bilderna hos syrran=)

Idag jobbat, har betalat räkningarna. Snart blir de middag och sen simma med polarna i öjebyn=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Oo, jag följer gärna och simmar om jag får :):):)

Kraaaaam

2011-11-24 @ 19:29:38
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Alltså nästa gång :P

2011-11-24 @ 19:30:26
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0