What can I say..

Dagen har varit hektiskt kan man minst sagt säga. Har sprungit runt som en yr höna och känns som om man inte har fått något gjort. Löning + fredag är inte en bra kombination på coopen. Kom i alla fall hem efter sex och la mig ner å somna. Var väl inte direkt meningen att det skulle hända. Vakna halv nio någon gång och var tvungen att äta lite middag. Nu som alla andra gånger så kan jag inte somna. Typiskt!

Pratade med Emma idag, hon och Dennis skulle fara utomlands idag för första gången tillsammans. MEN dom hade för det första försovit sig, sen påvägen upp så fick dom soppatorsk. INTE KUL!. Dom hade med sig passen, de brukar väl vara de man har mardrömmar om. Men nu är dom framme, tyvärr så kommer jag inte ihåg vars dom skulle, bryssel, belgrad, prag? någonstans..Jag hoppas dom har en bra resa iaf=)

Sett en säsong av The X files. Lite töntigt men funkar som en serie som man inte behöver se så ordenligt. I helgen kommer det nog inte hända så mycket eftersom jag jobbar, kommer säkert kollapsa när jag kommer hem imorgon också. Då ska jag vara på brödet första gången alldeles själv, från morgon alltså. SÅ jag ber om ursäkt redan nu om inte brödet blir nå bra!

Nu ska jag försöka "somna om"


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0