Lediga dagar:)

Har varit väldigt duktig idag faktiskt! Har städat lägenheten, har kvar lite grann men har gjort de mesta faktiskt:D Kommer vara så skönt att komma hem till en super ren lägenhet:)
Har tvättat alla kläder och ska imorgon göra en "cissi" lista inför resan. Har köpt en ny resväska på coopen, lila är den å den är jäääätte fin!:D Å MASSOR billigare än mammas gröna som kosta 2000kr..

Sen har vi gjort lyxburgare hos päronen:) Jag, syrran, mamma å pappa. Jag har fixat mammas ljudböcker, ska kolla om jag hittar nån mer åt na:) Så har jag å pappa bytt däck på bilarna!

Imorgon ska jag köpa ett universal lås till resväskan, diska och plocka undan en massa mer saker:) å kanske tvätta lite till:)

Man hinner göra massor när man lyssnar på ljudböcker. Nu lyssnar jag på Asiling Grey, You slay me (1)- MacAlister Katie. Syrran rekommenderade den, fantasy bok. Helt okej faktiskt, har snart lyssnat klart på första av tre:D

Kommentarer
Postat av: Cissi

:):):)

2011-10-12 @ 07:41:10
URL: http://lillohman.bogg.se

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0