Jahapp

Som ni märker så bloggar jag inte så mycke, just nu kan de bero på att de händer så mycke annat;)

Jobbat sen tisdag, var på fackkurs tors och fredag sen nu jobbar jag fram till torsdag. Är oxå förkyld och känner mig allmänt gnällig:P

Igår såg jag, madz, kate och M bee Safe house på bio. (höll på skriva saft,haha) Den var väl så där...

Idag skulle jag egentligen ha farit till h-mark och grattat Johannes som fyllde 30 år igår!! Grattis:D Men bilen är helt död, tack än en gång mekonomen på backen, så jag tar mig ingenstans. Sen är jag förkyld så kanske var lika bra att stanna hemma och kurera sig lite! Ett bad och se lite serier.


Kommentarer
Postat av: Theres

meeen meko på backen är ju bra, vad har du råkat ut för? Krya på dig!! Kram

2012-02-18 @ 18:42:48
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Soffan

Halloj! tack för finfina tips om kryddväxterna. De var som jag misstänkte döda när jag kom hem. Jäkla Patrick! Haha! Men jag ska minsann inte ge upp. Jag tänkte höra med dig om ytterligare tips. Jagi Robert planerar nämligen redan nästa resa till sommaren (ja det är resor vi lägger krutet och pengarna på). Vi planerar en weekend till Rom och om jag minns rätt så var du där strax efter studenten. har du några tips på boende? eller område man bör eller inte bör bo i. Jag känner mig aningen förvirrad. Är Rom litet? Kramar!

2012-05-10 @ 12:10:21
URL: http://sofiesnyttochgammalt.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hahahaha!! =) Men ni måste ju komma och se någon match då!!! =)

2012-06-07 @ 15:10:32
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0