En till...

Ryktet går kväll! Denna gång var vi hos Ida-Mari, Bjarne & Lilly. Det var då självklart jag, Linda, Marcus, Veronica, Jenni, Lasse och så Felix. Hur trevligt som helst och många skratt och mycke gott att äta! Jag hade tagit med mig så vi kunde göra nachos (Faster H's recept) och det var en hit:)

Före det hade jag mitt utvecklingssamtal med Thomas och det gick skit bra!! Sen käkade jag middag hos Mamma och pappa, då broder popper hade kommit hem. För imorgon är det 60års kalas för Ulf, pappas bror:D

Jag skämde tydligen ut min far igår, hans jobbar kompis var på coop och handlade igår. Och då berättade jag för honom att vi kallar han för pappas bff (best friend forever). Detta tyckte han var jätte kul och hade då ringt pappa imorse och frågat han om han var hans bff:D HAHAHA
Pappa hade tydligen tyckt att jag skulle ha ringt å förvarnat honom! Det hade jag hunnit glömma bort när jag hade stängt coopen:)

Nu blir det lite beauty sleep:D NAJT!


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0